Logogryf z podmianką - 04

6
287 rozpoczęć · 278 zakończeń · 261 rozwiązań · autor:  
keyboardCofnij ostatnią zmianęPonów zmianęWyczyść diagramzoom-inWydrukuj bezpośrednio z przeglądarki
Logogryf: W odgadniętych na podstawie określeń wyrazach należy zamienić jedną z liter na wybraną z zestawu postać z mitologii, tak aby bez przestawiania liter powstało nowe, dłuższe słowo, które należy wpisać poziomo do diagramu. Kolejność określeń przypadkowa. Wszystkie wpisywane do diagramu wyrazy występują w sjp.pwn.pl
Przykład: gdyby odgadniętym wyrazem była KURKA, a w zestawie występowała WESTA, to zamieniając literę U na WESTA otrzymalibyśmy wyraz KWESTARKA, który należałoby wpisać do diagramu. Wszystkie postaci muszą zostać wykorzystane. Po prawidłowym wypełnieniu diagramu należy z zaznaczonych liter utworzyć nazwę jeszcze jednej postaci z mitologii i wpisać ją do kratek poniżej.

Bardzo dobre i fajne są te podmianki.

Zapraszamy Cię do założenia konta i zalogowania się. Będziemy sprawdzać Twoje rozwiązania, zapamiętywać niedokończone krzyżówki, pokazywać Twoje statystyki. Zaczniesz zbierać punkty i pojawisz się w rankingach. Korzystanie z serwisu jest darmowe. Możesz szybko utworzyć konto i zalogować się poprzez Facebook

Ocena krzyżówki

43