znikające punkty (strona 1/2)

Zdziwiło mnie, gdy dzisiaj stwierdziłem ubytek 3 pkt. Czyżby znów jakieś przewartościowania, czy ubyło jakieś zadanie?

tak, usunąłem jedno z bardzo starych zadań, któremu jak zauważyłem rozjechało się tło (chyba tez już dawno temu), bodajże jedną panoramę-z-panoramą. Pozdrawiam.

ok

Jestem nowy w tej zabawie w internecie i nie znam zasad,ale to tylko zabawa! Zastanawiał mnie fakt znikających punktów i spadków pozycji w rankingu,ale pomyślałem(?),że to normalka.Bawię się od 16-tu dni, a wciągu ostatnich 9-ciu dni wyparowało mi 180,8pkt.Tylko jednego dnia straciłem 65,5 pkt.oraz 22 pozycje.Starałem się rozwiązywać tylko zaznaczone na żółto zadania.Czy można to jakoś wytłumaczyć?

@wiesiozbrzozy
Punktacja w rankingu na najlepszego szaradzistę dotyczy tylko zadań rankingowych (tj. z ostatnich 30 dni).
Zdobyte punkty za zadania starsze (sprzed 30 dni) codziennie o północy są kasowane (znikają),
natomiast wszystkie zdobyte punkty są sumowane w Maratonie.
Pozdrawiam

Dana58 Dzięki za informację,ale to nie w tym tkwi problem.We wspomnianym dniu ,,wyparowało" mi 65,5 punków,a dzień wcześniej zdobyłem tylko 52 punkty,więc straciłem więcej niż uzyskałem!Dzień jeszcze wcześniej zniknęło mi 12 punktów,więc nie były to zaległości.Rozwiązywałem zadania których punktacja widnieje na żółtym tle,co podobno oznacza,że zadanie jest z ostatnich 30-tu dni.Zresztą punkty nie są sumowane w rankingu na najlepszego szaradzistę,gdy punktacja jest na szarym tle.Natomiast w maratonie owszem. Jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie się moim drobnym problemem.Gratuluję pozycji w rankingu!!!.KAŻDY BY TAK CHCIAŁ!!!.Pozdrawiam...W.

@wiesiozbrzozy
Nie wiem jak to u Ciebie wygląda, czy masz rozwiązane zadania sprzed 30 dni, spróbuję wię wyjaśnić na swoim przykładzie..
Dziś o północy ubędzie mi 25 punktów, zdobytych 01.04 za zadania które tamtego dnia rozwiązałam.